
Presentatie Werkgroep Macrofotografie
Deze avond was er een presentatie van de werkgroep macrofotografie. Er was een presentatie (Theo) waarin verschillende leden hun werk presenteerden variërend van macrofotografie (beeldverhouding werkelijkheid en sensor minstens 1:1) en close-up fotografie. De foto’s werden besproken en er werd door de fotograaf uitgelegd hoe deze tot stand waren gekomen.
Aansluitend presenteerden Mark en Egbert de diverse aspecten van macro-fotografie: de verschillende camera’s die je hiervoor kunt gebruiken, met de verschillende ingebouwde sensoren, en uiteraard de lenzen. Tevens de bijbehorende factoren zoals scherptediepte, sluitertijden, diafragma’s, sensoren en brandpuntsafstanden hebben allemaal invloed op het uiteindelijke resultaat.
Al met al een hele leerzame plezierige avond.

